Ej använd på minst 20 år. Gick som den ska vid provkörning, låter rätt högt men det är nog normalt för dessa maskiner. Kom några droppar olja vid provkörning, skulle tro att det är motorns fett som vid lagring släppt lite olja. Vänligen ring endast när du kan hämta den, vill inte lägga undan för senare hämtning.
Annons avslutad
Copyright © 2003-2026 by ragebit. All rights reserved.