Efter att ha misslyckats med att sälja min pendlarkompis så väljer jag nu att skänka bort den. Jag är mitt in i en flytt och kan inte ta med den till nästa ställe. Scootern är från 2010 och har bara gått 6 mil(Kymco Movie XL) Den är en 150 kubikare och går alltså som lätt motorcyckel. Den har ett härligt ljud med en toppfart på ca 100 km/tim. Den är billig att äga och köra(0,3 liter/milen) Välkommen med ditt svar.
Annons avslutad
Copyright © 2003-2026 by ragebit. All rights reserved.