Den här sängen har jag haft i ca 3 år. Köpt på ikea Det är en kontenital säng. Den är bra men ovan madrassen glider lite på natten, ha nåt mellan madrasserna så den ligger stilla.
Annons avslutad
Copyright © 2003-2026 by ragebit. All rights reserved.